9 Ağustos 2013 Cuma

Benim Annem Bir Dinazor : Dino Time 3D indir


Benim Annem Bir Dinazor : Dino Time 3D indir
Benim Annem Bir Dinazor & Dino Time (2012) 3D Bluray 1080p DuaL(TR-En)x264 Tek Link indir
Benim Annem Bir Dinazor : Dino Time afis

http://www.imdb.com/title/tt1321862/

Zamanda yolculuk yapan 3 çocuğun macerası. Bu üç afacan bir anda kendilerini 65 milyon yıl öncesinde bir dinazor tarafından büyütülürken bulurlar.

Ernie ve en yakın arkadaşı Max’le birlikte, Dinazor Müzesi’ndeki güvenliği atlatarak çok gizli bir fosilin sergisine girmeyi başarır. Bu sırada Julia güvenlik alarmını çalıştırınca, bir grup beceriksiz güvenlik görevlisi peşlerine takılır. Ernie’nin roketli kaykayı onları paha biçilmez değerdeki dinozor fosillerinin bulunduğu yere götürür ve orada güvenlik görevlilerine yakalanırlar.

Bu olayın üstüne dışarı çıkması yasaklanan Ernie, Max’lerin evine kaçar. Max’in dahi babasının icat ettiği yumurta şeklinde bir mekanizma geliştirmiştir. Bu mekanizma her ne kadar defalarca denenip çalışmasa da, zamanda yolculuk yapmak amacıyla geliştirilmiştir. Julia iki çocuğu yakalamak için aniden içeri daldığı sırada, peşi sıra bir kaos yaşanır ve zaman makinası çalışmaya başlar. Zaman makinasının kapıları bu üç çocuğun üzerine kapanmıştır!

Yolculuk bitip de makinanın kapıları tekrar açıldığında çocuklar kendilerini yemyeşil bir vadide, dinozorların arasında bulurlar. film46.net iyi seyirler diler...

Benim Annem Bir Dinazor  & Dino Time (2012) indir
Benim Annem Bir Dinazor  & Dino Time (2012) indir

Tek Link indir
http://www.letitbit.film46.net/link/0x Benim Annem Bir Dinazor : Dino Time 3D indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder