6 Ağustos 2013 Salı

Ben Hariç Herkes Ölsün film indir


Ben Hariç Herkes Ölsün film indir
Ben Hariç Herkes Ölsün & Vse umrut, a ya ostanus (2008) DVDRip XviD Türkçe Dublaj Tek Link indir
Ben Hariç Herkes Ölsün afis

http://www.imdb.com/title/tt1227189/

Moskova'nın dışında yaşayan on dört yaşındaki 3 genç kızın Cuma sabahı uyandıklarında tek dertleri ertesi gün yapılacak olan okul balosu haline gelir. Katya, babası tarafından dövüldüğü için evden kaçmıştır. Zhanna, intihara teşebbüs etmiş, Vika da kızlar tarafından hırpalanmıştır.

Hayatlarının en önemli sorunu bu baloya hazırlanmak haline gelen kızlar için gerçek hayattan bir kaçış yolu gibi görünmektedir. Fakat Katya başını derde sokup baloya gitmesi yasaklanınca arkadaşlıkları da sınavdan geçer. Ne olursa olsun Zhanne ve Vika bu baloya gitmek istemektedirler. film46.net iyi seyirler diler...

Ben Hariç Herkes Ölsün & Vse umrut, a ya ostanus (2008) indir

Tek Link indir
http://www.letitbit.film46.net/link/yK
Ben Hariç Herkes Ölsün film indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder